דיון הופס ליום חמישי בערב: טרי רוזייר או אירוינג? שניהם? אף אחד מהם?/ מנחם לס

הנה הרוסטר של הסלטיקס (החתומים) נכון להיום:

PF

C

SF

SG

PG

הטבלה למטה היא טבלה המראה את התחייבויות הקבוצה לשחקנים שהיא בחרה בסיבוב הראשון של הדראפט.

  • Year 1 – Fully Guaranteed
  • Year 2 – Fully Guaranteed
  • Year 3 – Team Option
  • Year 4 – Team Option
  • Year 5 – Qualifying Offer (Restricted Free Agen

לסלטיקס היה קיץ לא רע. לא מצויין כמו קיץ 2017 אבל הם החתימו מחדש את ארון ביינס ומרכוס סמארט, והחתימו את ג'ברי בירד שעשה רושם מצויין כשהוא שיחק כרוקי TWO-WAY. הם הוסיפו את רוברט ויליאמס בדראפט והם קשרו את וולט למון לחוזה TWO-WAY, ויחתימו כנראה את פי ג'יי דוזייר לחוזה השני של TWO-WAY.

אף אחת מהחתימות הללו איננה פיצוץ בעיר השעועית, אבל בעוד שאיש לא מדבר עליהן מחוץ לבוסטון, הן היו חובתיות. הסלטיקס היו חייבים להביא חזרה את ביינס ואת סמארט כששניהם נחשבים לתורמים רציניים בבק-קורט ובפרונט-קורט. בירד שווה את חוזה המינימום שחתם, וויליאמס הוא שחקן שנחשב לא מזמן לכשרון ללוטרי. למון ודוזייר הם TWO-WAY לגיטימיים מאד.

אבל כמובן שהעבודה לא הסתיימה. הסלטיקס ידועה כקבוצה המתחילה את מחנה האימונים של הפרה-סיסון עם 20 שחקנים. במקרה שלה זה חשוב מאד כי רק במחנה האימונים ניתן יהיה לקבוע אם קיירי אירוינג, גורדון הייוארד, ודניאל ת'יאס מוכנים לשחק במלוא התפוקה.

באוקטובר 12 הם יצטרכו לחתוך את הסגל ל-15, פלוס שני שחקנים שהם TWO-WAY.

מאחר ויש להם 15 שחקנים על חוזה ו-2 שכבר החתימו על TWO-WAY קשה להאמין שמישהו מהחוץ יעשה את הרוסטר של ה-15 במחנה האימונים.

התאריך שהוא חשוב ביותר הוא ה- 16 לאוקטובר, 2018.

למה? כי זה היום בו עליהם להחליט אם לתת לטרי רוזייר ROOKIE SCALE EXTENSION . אם לא יסכימו על תנאים, רוזייר יהיה RESTRICTED FREE AGENT בקיץ של 2019.

מה הבעייה? מרכוס סמארט זה עתה חתם על חוזה חדש, וקיירי אירוינג יהיה UNRESTRICTED FREE AGENT בקיץ הבא,  ואיש לא יודע אם הוא ירצה להישאר בסלטיקס, או לעבור לקבוצה אחרת שמאד רוצה בו (ניקס כבר אמרנו? על הכוונת שלהם נמצאים אירוינג וקאווי לינארד לניקס שכולם מדברים שהיא החליטה ללכת עליהם בכל הכוח). שחקנים בסדר גודל של קיירי לא משדרים תכניות לזמן ארוך עד הרגע שהם חייבים.

לקיירי ישנה שנה שלמה להחליט על עתידו, אבל לסלטיקס אין את הזמן הזה.

מי זכאי לROOKIE SCALE EXTENSION? כל נבחרי סיבוב ראשון של דראפט 2015 (ז"א שחקני שנה רביעית) שחייבים להחתימם על הארכת סקייל אקסטנשיון או שהם הופכים לשחקנים חופשיים בעונה הבאה. אחד מהם הוא כוכבם החדש טרי רוזייר (למרות המשחק ה-7 האחרון הגרוע – מאד – שלו).

הווה אומר שאם הסלטיקס לא נותנים לרוזייר בזמן הקרוב ביותר – ברגע שיהיה מותר –  חוזה ארוך ימים ושמן ל-4 או 5 שנים אחרי העונה הבאה, הם עלולים להפסידו.

מצד שני, מה אם הם מחתימים אותו עכשיו ל'רוקי סקייל אקסטנשיון' וקיירי אירוינג אומר להם בסיום העונה הבאה שהוא החליט לסיים את הקריירה בסלטיקס?

מה הבעייה? הבעייה היא שטרי רוזייר הוכיח בסוף העונה שעברה שהוא אחד מהפוינט גארדים הטובים בליגה והוא לא יסכים לשחק פוינט גארד שני לאירוינג אחרי העונה הזאת (גם בעונה הזאת אני לא בטוח כיצד זה יסתדר. קיירי יסכים לשחק 25 דקות? רוזייר יסכים לשחק 20 דקות?). אז מה אם הסלטיקס מחליטים שהם לא יכולים לתת לרוזייר הארכת חוזה עתה עד שהם לא יודעים מה קורה עם קיירי, ואז קיירי עוזב, וטרי כל כך PISSED OFF על איינג' שלא חשב עליו מספיק לתת לו את ה'רוקי סקייל אקסטנשיון', שהוא מחליט לחפש את עתידו במקום אחר?

ואז הסלטיקס מאבדת את שניהם.

בעונה שעברה רק ארבעה שחקנים זכו לחתום על 'רוקי סקייל אקסטנשיון'.

העונה אלה השחקנים המועמדים לרוקי סקייל אקסטנשיון (בינתיים רק לדווין בוקר  הוצעה הארכת חוזה והוא הסכים לקבלו – כמובן שהסכים עם הכסף שהוצע לו). לכמה וכמה הארכת חוזה תוצע בין עכשיו לתחילת העונה.

אז על מה הדיון?

הדיון הוא מה עושים עכשיו עם טרי רוזייר.

*מציעים לו 'רוקי סקייל אקסטנשיון' עכשיו ב-$$$ שמגיע לו ומבטיחים אותו ל-5 או 6 השנים הבאות?

*לא מציעים לו דבר עד שקיירי אירוינג מחליט מה לעשות?

*מחכים עד שרוזייר יהפוך ל-RESTRICTED FREE AGENT ואז מחליטים אם להשוות את ההצעה שיקבל – במקרה שקיירי אירוינג מחליט לעזוב?

*ומה עושים עם רוזייר אם קיירי אירוינג מחליט  להישאר?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
9 באוגוסט 2018 13:04

וואו,חתיכת דיון,
אני מאמין בדני איינג'
הוא יחליט מול התקרה העתידית ,הרצון של השחקנים,העלות,ואכות המשחק.
לא אתפלא אם אירווינג יוטרד על הסיפתח,הוא כבר רמז על רצון לעזוב,ובעיית משכורות עתידית תורמת לטרייד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
9 באוגוסט 2018 13:12

איך אפשר לדעת מה הולך בראש של דני איינג'? האיש לא קל להבנה.
עם כל הסכנה, הייתי ממתין בינתיים, ומריח מה קורה בשוק ובקבוצה בשנה הקרובה. לבוסטון תישאר האופציה להציע את הסכום גם בקיץ, או להשוות כל הצעה אחרת

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
9 באוגוסט 2018 13:26

האווי,עניתי לך דרך אגב,על מקור הציטוט של עלות בית הספר של הסמארק,
סומך בעיניים עצומות על דני והצוות שלו,הם חיות טרף,

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10 באוגוסט 2018 0:09

ישלם פחות מחצי, אם הבנתי נכון מהכתבה. נותן כסף, זה נכון, אבל סוחט כל בדל פרסום אישי מזה. טוב שהוא לא קרא לבית הספר
LeBronn Jame's little urban achievers…

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
10 באוגוסט 2018 4:59

ייפ, בדיוק,זאת הסיבה שאני מת לנעול אותו בחדר אחד עם בוני /נורטון ,להנאה הדדית.
לא סובל את הפליצה המהלכת

FAN
FAN
9 באוגוסט 2018 13:18

הפשטת יפה את החוקים האלה שמעבר לבינתי..
1. למה טייטום מופיע כPF? לא נראה לי שרוב הדק' שלו השנה היו שם

2.יהיה מאוד מעניין כי בראון טייטום ורוזיר הוכיחו שהם מוכנים לרמות הכי גבוהות ועברו את שלב ה"רוקי"..
‎‎
אירוויג והייורד שחקנים של לפח' 30 דק' משחק..
בעונה האחרונה גם טייטום וגם בראון עם 30 דק' למשחק(רוזיר עם 25 דק')

כאב ראש לסטיבנס שהרבה מאמנים אחרים היו רוצים

3. רוזיר הוכיח השנה שהוא שחקן מאני טיים שלא מתרגש… הוא וקיירי ביחד במאני טיים זה בעיה קשה מבחינה הגנתית..שני שחקני מאני טיים מהטובים בליגה..

בירדמן
בירדמן
9 באוגוסט 2018 13:26

במקרה רוזיר נשענים לאחור ומחכים שיהפוך לשחקן חופשי מגבל, ואז שומעים איזה הצעות הגיעו או לא הגיעו.
אפשר לזמזם לקיירי באוזן כל יום "מה עם הארכת חוזה?".
יש סיכוי שקיירי יוטרד במהלך העונה.
בקיץ צפויות 4 בחירות דראפט סיבוב ראשון (תסריט אופטימי) ושוק שחקנים חופשי, ניתן יהיה להביא רכז אחר לגמרי.

מנחם לס
מנחם לס
9 באוגוסט 2018 15:30
Reply to  בירדמן

יש לי רושם שזה מה שהסלטיקס יעשו

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 17:07
Reply to  בירדמן

או שתי בחירות 20 ומטה…
עדיף לסלטיקס לממש רק את הבחירה של סקרמנטו העונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 באוגוסט 2018 13:41

אכן שאלה קשה
אני הייתי מחתים את רוזייר, ואז אם גם קיירי חותם הייתי מטריד אחד מהשניים בהמשך הדרך.
מה שהייתי עושה קודם לכן זה להטריד את קיירי עבור קוואי, או את קיירי ומוריס עבור קוואי ומורי/וייט, לוקח את גמר המזרח ומגיע לגמר עם 40% סיכוי לנצח את הלוחמים ויותר מחמישים אחוז לנצח כל קבוצה מערבית אחרת אם הלוחמים יפלו בדרך. אבל זה כבר לא יקרה…

Smiley
Smiley
9 באוגוסט 2018 15:14

נתת פה טרייד עם הספרס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10 באוגוסט 2018 10:08
Reply to  Smiley

אכן, לכן כתבתי מה שהיה צריך לעשות קודם לכן… מים מתחת לגשר

יאיר זעפרני
9 באוגוסט 2018 14:23

את ההבדל בין קיירי לטרי רוזייר היה אפשר לראות במשחק מספר 7 של בוסטון נגד קליבלנד אותו רוזייר סיים עם 2/14 מהשדה ו0/10 מ-3. לקיירי זה לא היה קורה וכמה שהמספרים שלהם יהיו דומים בעונה הרגילה או בשאר הפליאוף, כשהמים רותחים הנקניקיות צפות והשחקן היחיד שהייתי רוצה לראות אצלי בהרכב זה קיירי אירוווינג

מנחם לס
מנחם לס
9 באוגוסט 2018 15:31

גם אני, וכתבתי תגובה דומה גם ב'אגדה' של נמרוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 באוגוסט 2018 16:41

100+

Avri
Avri
9 באוגוסט 2018 18:35

גם אני הייתי רוצה לראות את קיירי אצלי בהרכב.
לצערי הרב השאלה היותר גדולה היא האם קיירי רואה את עצמו בהרכב. כי אם לא אז כנראה שאי אפשר לוותר על רוזייר. רוזייר שחקן הרבה פחות טוב מקיירי, ואני לא חושב שיש מי שמתלבט בכלל.

Berch
Berch
9 באוגוסט 2018 14:34

להחתים את רוזייר ולהטריד שנה הבאה אם רוצים. יהיה לו חוזה בסכום נוח בכל מקרה…..
🙂

צביקה
צביקה
9 באוגוסט 2018 17:15
Reply to  Berch

נראה לי לגמרי נכון. הוא היה חוזה מצויין לטרייד, או כ"כ מוצלח וחלק חשוב בעונה נהדרת של הסלטיקס כולל הפסד בגמר לג"ס, שהבעלים יסכים לשלם קנסות עבור קיירי בלי להטריד את רוזייר.

Cruv Memula
Cruv Memula
9 באוגוסט 2018 14:47

אני לא יודע מה להגיד לך מנחם…התקלת אותי.
ארווינג טוב מרוזיר זה ברור.
רוזיר הראה כימיה נהדרת עם שאר חברי הקבוצה.
אם אני הולך לפי hunch, ותקווה אמיתית שאוכל להישען על טייטום, בראון והיווארד, הייתי הולך על רוזיר.
רוזיר פוינט פסיכי. כשיש כלכך הרבה שחקנים עם פוטנציאל, עדיף ללכת עם כימיה מאשר הוספת כשרונות.

Smiley
Smiley
9 באוגוסט 2018 15:17

מחכים לראות לאיפה הרוח נושבת עם קיירי…
רוז׳ייר לצערו מבין את הסיטואציה ויחכה גם. יש גם עונה שלמה כדי לראות מה קורה עם שניהם ואולי פתאום תגיע הזדמנות לטרייד.

בכל מקרה, קיירי בעדיפות ראשונה על רוז׳ייר.

מנחם לס
מנחם לס
9 באוגוסט 2018 15:33
Reply to  Smiley

צודק. בקשר לעדיפות, אין כלל שאלה. אני הייתי מעדיף את קיירי אפילו על הארדן

חצבני
חצבני
9 באוגוסט 2018 16:04

קיירי השחקן האהוב עלי, אבל אם בוסטון מצליחה לעשות טרייד של קיירי (+תוספת) תמורת אנתוני דייויס אני בעד.

רוז'ייר שחקן עם ציון 6 התקפי וציון 7 הגנתי. ממוצע 6.5.
קיירי 10 התקפי ו 4 הגנתי. ממוצע 7.

אני לא אומר שחצי נקודה זה ההפרש בינהם (כי להתקפה עדיין משקל גדול יותר מלהגנה) אבל אני רוצה להראות שיש פה התלבטות. זה לא רק שרוז'ייר מגן טוב בהרבה, זה גורם לכל החמישיה להיות הרבה יותר שלמה הגנתית, בלי חור שניתן לנצל. ומצד שני – אין פה מקרה רונדו/רוביו של נטל התקפי

אורי
אורי
9 באוגוסט 2018 16:14

הסלטיקס לא החתימו גם את וואנמייקר מפנר?

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 16:31
Reply to  אורי

החתימו. הוא רשום שם למעלה.

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 16:30

בעיני רוזיר אובר-רייטד. הוא מברדק משחק ונהנה בעיקר מהצלחת הקבוצה שיוצרת רושם חיובי לגביו. ולדעתי עדיף לבוסטון לחפש טרייד או לתת לו להיות שחקן חופשי מוגבל. בטח שהוא לא עומד לדיון בהשוואה מול קיירי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 באוגוסט 2018 16:40

100+

Ljos
Ljos
9 באוגוסט 2018 18:02

מה שהאשך.
המקום היחיד שצריכה להיות בו התלבטות לדעתי היא אם ברור לסלטיקס שקיירי עוזב בסוף השנה. וגם אז, הייתי חושב טוב טוב.

Avri
Avri
9 באוגוסט 2018 18:38

מסכים עם גילרי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 באוגוסט 2018 16:40

משהו מאוד חשוב על רוזיר – הוא היה טוב מאוד כששאר הקבוצה הייתה רעה, ורע מאוד כששאר הקבוצה שיחקה טוב, ובאופן עקבי.

ולדי קוגן
9 באוגוסט 2018 16:42

פשוט לחכות לקיץ הבא, ואז להחתים את קיירי. אם מקבלים תחושה שקיירי לא נשאר לעשות עליו טרייד. רוזייר יהיה מוגבל ככה שבוסטון בשליטה פה, אפשר יהיה לעשות גם סיין אנד טרייד עליו. חייב להגיד שאני לא קונה את כל הדיבורים על קיירי שרוצה לעזוב, הוא סוף סוף הגיע לארגון מתפקד לא נראה לי שהוא יוותר על זה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 באוגוסט 2018 16:49

100+

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 16:53

מה זה סוף סוף הגיע לארגון מתפקד? הוא הגיע מארגון שהיה בפיינלס שלוש שנים ברציפות כולל אליפות. זה מספיק מתפקד.

מישהו
מישהו
9 באוגוסט 2018 17:05

אולי הכוונה שלו מועדון מתפקיד + תפקיד האלפא…

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 17:06
Reply to  מישהו

זו הייתה הסיבה שלו למעבר.

Ljos
Ljos
9 באוגוסט 2018 17:27

אז… זה משאיר את קווין לאב כאומיקרון של קליבלנד?

Ljos
Ljos
9 באוגוסט 2018 17:30

לא, רגע, שורש קאפה? המתמטיקה שלי לא מה שהייתה פעם.

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 17:31

ששש הוא כולו כתב אלפא לא להתרגש…

Ljos
Ljos
9 באוגוסט 2018 17:41

בסדר, בסדר.
תזכיר לי כשבאמת אצטרך לקחת פרה, אוקיי?

Ljos
Ljos
9 באוגוסט 2018 18:15

(אממ… כדאי שאבהיר שהטון של ההודעה לא נכתב כתוקפני או משהו כזה)

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 19:07

חחח, אתה בערך האחרון שצריך לרשום הבהרה שכזו. אני פשוט עדין עסוק בדקודינג של ההודעה הקודמת.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
9 באוגוסט 2018 17:07

עידו בחייאת זומזום,איפה שהסמארק מגיע ,נגמר התפקוד,נראה לי ולדי התיחס לבלאגן שהפלול יצר ויוצר

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 17:08

טוב בסדר אז שיעבור ל-ללל אתם מה זה ארגון מתפקד.

צביקה
צביקה
9 באוגוסט 2018 17:16

🙂

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
9 באוגוסט 2018 20:49

ברוך הבא ולדי ל -ללל,
אחלה רעיון עידו,תודה

ולדי קוגן
9 באוגוסט 2018 21:50

עידו ראינו כמה קליבלנד ארגון מתפקד ורציני בעונה האחרונה. זה לברון וזהו. השנה הם לא עוברים 30 נצחונות.בעלים שרב עם השחקן הגדול בהיסטוריה של המועדון שלו, לא מאריך חוזה של gm אף פעם. קליבלנד זה בלאגן אחד גדול, בוסטון קבוצה רצינית.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 באוגוסט 2018 18:38

הלוואי…

רועי ויינברג
Admin
9 באוגוסט 2018 17:10

הגישה שלי: שניהם העונה. אם אירווינג עוזב בקיץ אז משאיר את רוזייר. אם קיירי נשאר נותן לרוזייר ללכת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 באוגוסט 2018 18:43

תודה דוק. יופי של פוסט. לדעתי נהיה הרבה יותר חכמים לקראת פגרת האולסטאר. אני מאמין שאם הסלטיקס תיתן שם ריצה של מעל ל 30 נצחונות ואולי 3-4 הפסדים וקיירי יתן לאיינג אינדיקציה שהוא נשאר, איינג' יטריד את רוזייר ויסגור בע"פ עם קיירי לשנים הבאות. והוא לא ממש מתחייב, יתרידו אותו ויסגרו בשושו עם רוזייר.

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 18:49

מה זה יסגרו בשושו? הם ייכנסו לסיטואציה שזה לא תלוי רק בהם.

ברוך רובין
ברוך רובין
9 באוגוסט 2018 18:52

מנחם פוסט מצויין, אני אוהב מאוד את טריי אבל לדעתי הוא די אוברייטד וחשבתי שאיינג ייפתר ממנו בתחילת העונה כמו שבלייציק עושה (מוכר ביוקר קונה בזול), קיירי הוא אחד הרכזים והשחקנים הטובים בליגה אין פה שאלה בכלל.

Avri
Avri
9 באוגוסט 2018 19:00

דיון סופר מעניין אבל מיותר לדעתי. לא יהיה שום דיל. בוסטון הולכת השנה אול אין, ובשביל זה צריך גם את קיירי וגם את רוזייר.

עידו גילרי
עידו גילרי
9 באוגוסט 2018 19:04
Reply to  Avri

אין סיבה שלא ילכו אול אין

Dr.Faisel
Dr.Faisel
9 באוגוסט 2018 20:02

כמו שאמרו פה לפני – נותן לשנה לרוץ עד פגרת האולסטר ושם עושה חישוב מסלול מחדש לפי מה שקיירי מראה.
בכל מקרה גם עם קיירי נשאר אני לא נותן לו ללכת בחינם אלה מחתים אותו על חוזה נח ואז מטריד אותו תמורת נכסים בקיץ הבא.
בכל מקרה לא משנה מה יעשו בסלטיקס אם יש מישהו בליגה שידע להוציא מהסיטואציה הזאת את המירב זה דני איינג'

נתן גולד
נתן גולד
9 באוגוסט 2018 20:13

טרייד על רוזייר עכשיו כשהמניה שלו בשיא נראה לי הדבר הנכון לעשות. היה לו פלייאוף מדהים כשבסופו היה אפשר לראות שרוזייר הוא לא הפוינט שיביא את בוסטון לרמה הבאה.

גם רוזייר ירוויח כי הוא לא יראה הרבה דקות מאחורי קיירי אז טרייד נראה לי הפתרון הטוב ביותר לשני הצדדים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
9 באוגוסט 2018 21:22

כולכם שכחתם שקיירי לא שחקן אמין, הוא מועד לפציעות ויפצע במוקדם או במאוחר. בוסטון חייבים את רוזייר כגיבוי

שמחי בן משה
שמחי בן משה
9 באוגוסט 2018 22:09

שניהם בתפקיד רכז, אחד רכז השני קלעי.
צריכים את שניהם.
אפשר לותר על ההוא מיוטה, שבלאו הכי לא שיחק כל העונה.
שורה תחתונה שניהם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10 באוגוסט 2018 13:46

ההוא מיוטה שחקן מעולהואין סיבה חוותר עליו אם יכול לחזור טוב מהפציעה.

אפלטון
אפלטון
9 באוגוסט 2018 22:28

לא ראיתי מרוזייר שום דבר שהראה שהוא שחקן פותח בליגה, קיירי שחקן פרנצ'ייז. Case closed.

עדן
עדן
9 באוגוסט 2018 23:50

מטריד את קיירי ורוזייר לשרלוט תמורת בחירות הדראפט שלהם בעשור הבא, מעשה ברוקלין 2.0 .
וברצינות, זה הכל תלוי בקיירי. אם מצליחים לסגור אותו, אז אין שאלה, ומטרידים את רוזייר תמורת נכסים. אחרת משתמש ברוזייר כדי להחזיק את עמדת הפוינט עם שחקן סביר, בעוד רוב העוצמה היא עם הפוורדים, ועושים טרייד שכולל את קיירי- לאורך העונה ולקראת הפגרה יהיו מספיק GM-ים מיואשים שיחשבו שזה מה שיעלה אותם לשלב הבא

שמואל
שמואל
10 באוגוסט 2018 0:10

לא עלתה האפשרות של טרייד ואני לא מבין למה. קודם כל- מחתימים את רוזייר, אחר כך מחכים להחלטת אירווינג.
אם הוא לא חותם- לא קרה דבר
אם הוא חותם-
בהנחה שהם מתפקדים טוב יחד- יצרת צמד מעולה.
בהנחה הסבירה יותר שמלכות נוגעת בחברתה- מטרידים את רוזייר. הרי אם הוא לא יהיה מרוצה הוא ירצה לצאת בכל אופן, לא?
אז כך שגם אפשר לתת לו בחוזה אפשרות לסירוב לטרייד

גיא רוזן
גיא רוזן
10 באוגוסט 2018 7:40
Reply to  שמואל

לא קיירי, ולא רוזיר, זכאים לסעיף סירוב לטרייד בחוזה.

אדי
אדי
10 באוגוסט 2018 6:36

קודם כל, בניגוד לכולם, אני חושב שרוזייר פוינט גארד יותר טוב מקיירי, בעיקר בגלל שקיירי ממש לא יציב, יום ככה ויום ככה, ורוזייר היה ממש יציב, וחוץ מזה – הגנה. הפתרון לדעתי, קיירי לא חזק כרכז, אלא יותר כחודר וקלע, אז לשים אותו כשוטניג גארד עם רוזייר, וג'יילן יותר מתאים יותר כסמול פורווארד

Dror2
Dror2
10 באוגוסט 2018 7:26

קיירי לא שחקן הגנה כל כך רע – כשלקליבלנד היתה הגנה קבוצתית מתפקדת הוא הוריד למיטב זכרוני את האחוזים של השחקנים ששמר עליהם בצורה טובה. רוזייר, לעומת זאת, הוא שחקן הגנה מוגבל שלא יכול לשמור על פורוורדים בגלל בעיית גודל.
קיירי טוב בהרבה והוכיח את עצמו ברמות הכי גבוהות. אם טרי מוכן להיות מחליף שלו – שיישאר. אם הוא חושב שהוא יכול להוביל קבוצה ומעדיף ללכת לקבוצה יותר קטנה כדי לפתוח בחמישייה – שיבושם לו אבל לדעתי זו תהיה טעות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10 באוגוסט 2018 13:23

טאטום ובראון הם בבסיסם ס"פ.

עומר מזיג
11 באוגוסט 2018 13:47

תודה מנחם. אני מאוד אופתע אם רוזייר יקבל הארכת חוזה. הסלטיקס יהיו בעונה הבאה גם ככה הרבה מעל תקרת השכר עם החוזה החדש של קיירי (בהנחה שהורפורד לא יסכים לתת הנחה לאיינג' וישאר על אופציית השחקן שלו), ולכן אני חושב שהסלטיקס או א' יחכו להצעות כשהוא יהיה חופשי מוגבל או ב' יעבירו אותו בטרייד באמצע העונה.